Thursday, March 14, 2013

Anak Bulan Mac :)


Assalamualaikum.


Entry ini utk mereka2 yg segeng dgn aku. Mereka2 yg lahir bulan Mac.hehe. 
Aku lahir 30 Mac. Eh, lg 2 minggu beday ak.haha :P


Setelah kajian n experiment di buat, mereka yg lahir dlm bulan Mac disimpulkan 
mempunyai perangai2 seperti:



1) Berpesonaliti menarik dan menawan

    Erkk! menarik kew? haha. Aku slalu pkai seluar jeans biru, 
    baju wane ungu, grey kardigen, tudung assalamualaikum wane 
    hitam. Memanglah menarik n menawan sgt.haha

2) Mudah didampingi

    Tak la senang sgt. It takes time jgk. 

3) Sgt baik secara semulajadi, jujur, pemurah dan mudah simpati

    Baik memang baik. Perasan! huhu.. It just bile aku tlg org lain, 
    aku x minta pape pn. Ckp tq pn da cukup.

4) Sangat pemalu dan pemendam rasa

    Depends kpd keadaan.

5) Sgt sensitif kpd perkataan yg diucapkan dan alam persekitaran

    Btol la kot. Sensitif btol. Stress btol ngn diri sndr.haha

6) Suka pada kedamaian

    Yes! sgt 100x.

7) Sgt peka kpd org lain

    Haha. Ye ke. Lbey kpd amek taw la kot.huhu

8) Sesuai dgn kerja yg member khidmat kpd org lain

    Tapi kn aku chemist. Bahayakn diri sndr adalah.haha

9) Tidak cepat marah dan sgt amanah

    Bukan x cpt marah. Xtaw da nk marah org lain cmne. Marah 
    kalo perangai same je cmne nk watpe.

10) Tahu balas budi dan taw kenang budi

      Alhamdulillah la kalo btol :)

11) Pemerhatian dan penilaian yg sgt tajam

      Name pn sensitif.

12) Kecenderungan utk berdendam jika tidak dikawal

      Aku rase ni btol. Jarang marah, tp kalo da marah susah nk lupe.

13) Suka berangan2

      Btol sgt3!

14) Suka melancong

      Kalo ada dwet. Org blanje lg suke. ahha. 

15) Sgt manja dan suka diberi perhatian yg sgt tinggi

      Erkk!

16) Kelam kabut dlm memilih pasangan

      Haha. Esok nk kawen arini baru pleh.

17) Suka dgn hiasan rumahtangga

      Btol3! Aku mmg ske bajet jd eric leong. haha

18) Punya bakat seni dalam bidang muzik

      Berbakat dlm mendengar ada la. O_O

19) Kecenderungan kpd benda yg istimewa 

      Istimewa? Maksud? kalo benda2 plek + lain dari org lain ske la jgk.huhu




Korg2 yg lahir bulan Mac try tgk ad ke ciri2 ni dlm diri korg.huhu











No comments: